kajsa

2012-07-23
18:44:15

veckans schema
träning för A.L idag, hon vart jättefin tillslut och arbetade på backbenen!

hur har jag planerat veckan fram till halmstad då?! imorgon tänkta jag rida igenom henne men ändå ta det lite chill, ska för övrigt ta det lite chill fram till fredag när första klassen startar. på onsdag tänkte jag därimot rida lite hårdare och sätta henne lite på plats och visa vem som bestämmer. sen på torsdagen åker vi och det kommer typ ta 7 timmar med pauser och så så när vi kommer ner så ska jag skritta henne en ganska lång stund så hon får resan ur benen kanske trava lite. på fredag blir det två klasser 90cm 1.00cm så den dan blir det mycket ut och gå. på lördagen ska jag rida första klassen en 1.05 cm så då ska jag rida henne lite på kvällen och rida igenom henne. sen på söndagen rider jag 1.10cm och sen ska vi åka hem :) sen kanske jag går ut och går med efter en så lång resa hem igen :)
hon är så fin min lilla älskling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: