kajsa

2012-07-19
23:03:23

bilder från idag :)
det blev inte mkt till rida idag det blev mer "lekstuga". 
det blev fotografering idag men yina var inte på det humöret så det blev inte så många fina bilder :P
 
lite kul måste man ha ibland :P
men i morgon blir det seriöst igen :)
Zoro! haha
så sööt!
<3
 
jag tittade nåt där!
min fina lilla häst!
 
jag har frisserat hästen idag också :)
 
ni ser nog vad som ä klippt och inte men för er blinda så är vänster klippt och höger oklipt.
det är stor skilnad även fast hon bara har lite fjun :)
har ingen före och efterbild men jag har klipt lite gran i öronen och sen punt så dom ser mer vårdade ut
fast över huvud taget har inte yina så mkt hår nån stans utom ett undantag, svansen. det var där allt hamna!
hon har en jätte fin päls och det är fint när dom har så kort päls men yina får ju skav överallt nu för tiden...
av grimman, tränset, mitt ben (inte skänkeln), av hagskydden!
hag skydden är ientligen nödvändiga på backbenen men när hon ändå får sår av dom så spelar det ju inten roll...
jag har tvättat dom varje dag me endå...
jaja inget o göra åt saken bara hoppas på att hon inte sparkar sig själv...
//kajsa
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: