kajsa

2012-01-15
17:16:32

bra start!
lite snabbt om tävlingen i dag då!
1.00 var fantastisk!
hade ett bra tempo och kom rätt på varje hinder men jag kunde plokat up lite på en linje på 6 galopsprong det var det jag kunde ändra på i den klassen.
i 1.10 så var det jätte bra fram till hinder nr 5 med linje till 6an, på 5an vet jag ärligt talat inte vad hon gjorde!
det kändes lite om att hon kronglade sej över det för att hon inte var bered på att det skulle vara lika högt som dom andra fyra hon har happat redan!
så hon rev hela hindret +stöden!
och ner till 6an så vart det svajigt och hon tog det sista galopspronget och hamnade i oxern och när jag tog om det så hoppade hon det och hon hoppade klart banan!
och det var jätte bra så det var en bra runda bara därför!!!
en bra dag!
(så klart hade det varit bäst o va felfri!)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: