kajsa

2012-01-18
21:56:57

Undervärk

Det har varit en normal lång dag idag men en hyfsat lyckad dag!
Inga missade lektioner förseningar elr ramlingar!!!
Specielr ramlingar!
Sitter och tittar net på mitt blå slagna knä och lår efter att jag gjorde sälen fast ofriviligt!
Jag sprang till tvären i årstaberg och trampar på en ssssjjuukktt hal fläck och flygger fram på magen och glider som en jävla säl på magen!!!
O alla som sprang bakom mig sprang runt!!!
Fy faan vad pinsamt det var!
Och jag fick några blåmärken som minne om jag lixom skulle lyckas förtränga det!!!

Sen har man ljuspunkten i sitt liv!
Lilla hjärte ungen Yina!
Hon var sp fin idag när jag red, så mjuk och böjlig efter mossenbegs undervärk!
Jag och hon var så nöjda när vi gick upp!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: