kajsa

2012-01-21
22:32:14

Taggers hästen!

Har inte riktigt någon bligglust just nu så jag hoppas att felicia kan sköta det en stund?!
Yina var mega fin igår när jag red!
Hon gjorde allt jag bad om och jag tyckte själv att det kändes som jag red bra och yina gjorde allt ännu bättre!
Idag skritade jag ut med mamma i en och en halv timme!!!
Men det blev inte bara skrit det fans få ställen där det gick och trava men det nöjer sig inye yina med så klart när man är ute på skogsvägarna!
Näe hon började hålla på som vanligt och studsa och galoppera i lägre tempo än skrit och ihop krulad flr att försöka komma los!
Men det roliga med yina är att jag inte ens har spända tyglar dom hänger och dinglar!
Men det blir sjukt mkt värre om jag tar i tyglarna, oj oj oj då skulle hon gå till väders!
Nääe då får hon häkdre hållas!
Vi tog några fina bilder idag också!!!
Här får ni en den andra får ni i morgon!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: