kajsa

2012-01-27
23:55:07

Rida ut

Skriskor! Jag är fan bäst på det asså!
Åker som värsta foppa haha!
Men jag vart grym tröt sen på egelskan sista lektionen så när jag satte mej i pappas bil så skulle jag ha somnat im jag hade blundat en minut!
Jag red inte så hårt men yina tyckte nog inte att detgjorde nått för hon fick rida ut!
Hin gnislar tänder i tre hundra asså, hin blir så uppjagad och kan inte skritta normalt!
Hon kör på dom där enkla rörelserna piaff och pasage ist!
I morgon ska jag rida ut igen men med syster ida!
Se hur mega taggad hon blir när det följer med någon annan som hon får tävla lite med! Inte för att jag kommer gasa på men hon kommer galoppera i sina upp och ner galoppsprong som tillslut övergår i att hon reser sig och jag håller inte i henne!
När hon blir så så kan man varken driva eller hålla i henne så det är bara och vänta tills hon har spatat av sig!

Igår ärvde jag pengar av min farfar! 10.000 och jag har pratat med mina systrar och om dom vill följa med mej till London för dom ärvde också pengar!
Syster ida värkade taggad men Emma vet jag inte!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: