kajsa

2012-01-17
22:23:54

Natti natti!

Mossenbärg igår så det blev bara lite kort jogging tur i ridhuset idag!
Men hon var så nöjd ändå!
Hon var skit pigg när jag red och körde upp huvet och försökte komma loss så hon fick köra gärnet!
Istället blev det lång och lugn galopp på fyrkanten i lätt sits och försöka hålla huvet i en lite lägre possition än i tacket!
Men hon tyckte det var jätte kul iallafall!
På lördag elr söndag så tänkte jag rida ut, då tror jag hon blir gladaste hästen i sverige!
Det var länge sen nu, även im det kanske inte kommer gå att gloppera o trava så är det skänt för dom att komma ut och se annat än fyra ridhusväggar!
Jag skulle vilja vara utanför ridhusen mer än bara någon hälg ibland!
Men när det blr mörkt så tidigt på vardagarna så hinner man inte och ibland är det rägn o det är tävlingar och aah det är massa men snart är det sommar igen!!!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: