kajsa

2012-01-11
15:28:38

Lite grinig

Bloggade inte igår på grund av att jag inte var sp glad när jag kom hem från stallet!
Det gick så himla dåligt när jag red och det var så rörigt i ridhuset!
Folk hoppade och flängde runt!
Men jag tror inte att det Hade gått sp mkt bättre om jag varit själv?!
Helt ärligt så var det inget som gick bra med ridningen igår!!!
Och när jag kom hem var jag så trött och grinig och orkade typ inget!
Nu har det ju varit såhär ett tag så jag ska byta bett idag och se vad som händer, hon brukar tröttna på betten om hon har dom för lönge och då vill hon inte lyssna så då far man byta ett tag!
Men jag hoppas det blir bättre!

Och jag ska även rida Emelies häst Winnie också eftersom Emelie är sjuk :( mindre kul o va det!
Vi får väll se om jag kan blogga mer elr om Felicia får sköta det i fortsättningen för Winnie kan vara lite suris!
Haha jag mins när jag gick med henne engång!
Och hon ville inte gå frammot så jag tog ett spö i jävlar vad arg hon blev och började krumilura sej!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: