kajsa

2012-01-09
09:55:06

Hopningen

Hoppningen i går då!
Hon var jätte pigg över huvudtaget igår och lite små busig!
När vi red fram så hade hon värsta galopen typ krulade ihop sej och galoperade som en dåre!
Haha det är min häst det!
Den första banan vi hoppade låg på 1.00 ingen höjd precis men vi har som jag sa igår inte hoppat så mkt sen vilan!
Banan var på 11 hinder och en trekombination.
Hon hade jätte fint tempo hela banan och det fans inget att klaga på!
Det enda jag tyckte jag kan ändra på var att hon dök lite in i kombinationen men det var bara lite och hade inte någon betydelse genom restenav den.
Den handra rundan var kortare men kombinationen var med, den var 7 hinder.
Det var också en väldigt bra runda men inte lika bra som den förra men ändå bra.
Jag vart lite för vad ska man säga(?) puchig.
Jag vill så mkt så det blir för mkt o yina börjar hoppa lite lägre ist för högt!
Men det var inte en dålig runda!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: