kajsa

2012-01-06
17:16:17

hemma bäst! helt klart
bloggade inte igår för jag vara ganska trött!
men jag var hos felisia  med fanny och vi sov kvar där.
det var väldigt roligt men jag kom ju på på morgonen varför jag inte gilla o sova över hos folk (utom hoss emma o tharmo. mitt typ andra hem) det är så sjuuukt jobigt o vakna någon annan stans o jag vill värkligen bara hem!!!
jag kanske är konstig o enstöring som bara vill vara hemme men aah jag vill vara hema!!
jag tycker det är skönt o vara hemma ska jag säga er!
jag gillar o träffa kompisar men då får dom mycket gärna komma hem till mej ^^
o i dag då jaah jag har inte gjort så himlans mkt!
jaghar bakat sona där stora maränger!
men jag tror att dom blev lite småmisslyckade!!!
jag har varit hos hjärtat också o det är inte så lite det!!!
jag rad inte hårt alls i dag jag har bara skrittat ut barbacka i det underbara vädret med syrran o en till som gick med sina hästar!
//Kajsa
och det har kommit snö här :o
men jag säger bara en sak har det inte kommit förens nu behöver det inte komma alls!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: