kajsa

2012-01-02
11:20:36

helsiki
FRDAGA
Hoppade Yina och Robban, Yina var pigg och jag började rida med det vanliga bettet men det var absolut inte bra, det ska jag inte prova igen. men sen gick ida upp oh hämtade hacket och då gick det mycke bättre!
sen hoppade jag Robban och han var totalt GALEN!
det tog typ ett varv o få stopp på honom ibland!
och mina armar har börjat återhämta sig idag och det var i fredags som vi hoppade!
men det är kul o hoppa honom fast ah vi hoppade inte så högt med varken Yina elr Robban.
LÖRDAG
då var det nyårsafton och jag åkte på kryssning!
det var väldigt roligt, kul o se alla fulla mäniskor som stödjade sig mot väggen och försökte fäst ögonen på ett fast mål men dom tog en väldigt lång väg dit!
SÖNDAG
då hade båten stannat i helsingfors och vi kollade runt lite där i stan men det vr helt dött!!!
det fans iiinget öppet!
utom en McDonads!
men jag tog lite fin bilder iaf!
och det gungade en del på kvällen när vi satt o åt men det var inget jämfört med vad det skulle börja att göra!
på natten kändes det som frotfall i magen !
det bara sög till och man blev några kilo lättare!
jag låg och höl i mej i sängen!!!
det var 7-8 meter höga vågor!
IDAG
kom precis hem från kryssnigen och allting gungar fortfarande!!
mitt huvud ba gung gung gungeli gung!
ska åka till stallet med fyra bussen så jag skriver om hästen och så sen!
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: