kajsa

2012-01-13
23:40:36

fredag den 13:e
jag red inget idag för jag vill ha henne så pigg som det bara går till på söndag!
hon ska få ridas ut lite lätt elr joggas i låg form i morgon.
lite lösgörande!
jag vill att hon ska vara så hon knapt kan stå stilla och nästan vill gå till väders för då är hon som bäst har jag märkt!!!
och det är å bra för hon har varit jätte pigg de senaste dagarna så det bådar gott!
Jag har annmält 1.00 1.00 och hoppas att det går suupper duper!!!

HELT ANNAT
och det är ju fredag den 13e jag har som tur är inte märkt nått av detta (med 20 min kvar av dan) men det jar däremot syster ida och hennes ögonsten Jojo Gjort i morse hade han rulat fast i boxen igen men som tur var var det inte lika illa som sist!
sist han gjorde det (som vi vet) så var han på väg att dö!
han hade lixom legat där för länge så han gav upp.
en häst kan ju inte ligga ner för länge för då får dom ingen luft och det är därför dom bara sover Ljupt fyra timar per dygn!
det är läskit när dom gör det för tänk o komma ner till morgonfodringen och så är det en häst som har legat fast och dött!!!
urrs :'(
//Kajsa
en oroligt sexig bjuder jag på här idag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: