kajsa

2012-08-05
16:05:05

Träning

Det har vart lite dålig uppdatering några dagar men nu ska jag skriva! I fredags red jag ut på min lilla älskling och hon tyckte det var skit kul! Men det hände inget speciellt det har det förövrigt inte gjort sen senaste inlägget... Men i går red vi på grusbanan hon var mjuk och fin men hon är lite stressad i galoppen:( det måste jag få bort! Men i dag ska jag träna för AL, det är bra för jag känner att jag behöver fräscha upp minet lite! Jag måste träna min sits mycket mer! Jag kan bli ganska rak i armbågarna och tummarna trillar ner mot hennes mancke... Men jag har ett jätte bra tips för att träna hand ställningen. Kläm fast ett spö mällan tummen och handen. Håll samma spö mellan båda händerna! Sen det med för raka armar har jag fundera på att ta silvertejp i armveket för då märker jag när jag rätar ut!? Kan det fungera tro? Snart ska jag tillbaka till stallet och åka och träna :) Har precis set klart på os hoppningen lag! Och grymt bra Sverige!! Vi är delad tvåååååaa!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: