kajsa

2012-08-01
01:00:33

så ja
äntligen!
nu kan jag gå och lägga mej medd lugn i kroppen!
men från senaste inlägget till nu har jag provat olika bloggar!
en var allt bra på men när jag skulle ladda upp bilder tog det tre år!
och en annan var skitful och gick inte och ändra designen och nån annan fattade jag inte nått av ja det är några olika jag testat!
 
det är inte omöjligt att jag byter nån gång i framtilden för jag först¨r mej inte på det här ed att gyta heder och blogdesign oh sånt skit och sen så är det ju inte ofta blogg. se fungerar!
...
det blev ingen ridning idag, hon fick vila för jag tänkte att hon säker är lite stel i benen sen alla klasser i hälgen och och resorna på 7-8 timmar...
fast i och för sej så var hon skiit pigg igår och försökte sticka ett par gånger men den där hästen vet inte sitt eget bästa så det får jag veta åt henne!
jag får säga till att hon är trött och inte orkar mer annars skulle hon ta livet av sig!
men det bliv lite fota och städ i sadelkammaren!
 
FÖRE
EFTER
 
FÖRE
EFTER
liten skilnad blev det iaf :P
sen fotade jag emma och knappen (blöt)
 
 
så här glad blev min lille häst när jag kom gående på vägen från bussen!
det händer yterst sällan!
 aja godnatt :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: