kajsa

2012-08-05
21:56:42

nosproblem
kom hem från träningen för ett tag sen och det har gått jätte bra!!!
och nu har jag märkt att jag mpste köpa ny nosgrimma!!!
hihi för att jag glömde mitt träns hemma så jag var tvungen att låne ett av AL och det var en remontgrimma och ett tredelat bett på det och hon kändes så himla bra på det så nu måste jag köpa en sån!!!
men hm ja det fins ju ett med i detta som med allt annat!
det fins inga remont grimmor till mitt träns eftersom det är tre remmar på nackstycket och man knäpper fast nosgimman på båda sidorna av huvet.
jag har suttit här och sökt och sökt och så äntligen hittade jag en remontgrimma med spännen på båda sidorna och jag ba yeesss!!! tills jag såg vad det var för märke... dyon, hmm 850 kronor... som hittat.
men jaja det är vell bara att börja spara, tur att man har fått jobb iaf.
men mitt träns är ett treadstone och jag vet inte hur olika färgerna är mellan dyon och treadstone...
jag tror dyon har mer rödbrunt mitt är mörkbrunt...
den där är inte ens super snygg men jag vill ju inte sluta använda mitt träns som jag älskar bara för att det inte finns nån annan nosgrimma till det ...
tills jag har sparat eller för hoppningsvis hittat en treadston får jag komponra ihop ett eget träns av våra gammla delar där i stallet men det blir nog bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: