kajsa

2012-08-02
22:38:58

Jag lever i ett zoo

Hejj :) Vad har jag gjort idag? Jo, Kajsa Emma Tharmo och Ehvile har varit på parken zoo och tittat på både söta och fula djur, fast mest söta! Det fins mycket katt arter märkte har idag när vi var där! Men den sötaste katt arten jag sett är sandkatter, herregud vad söta dom är! Men kag fick även veta att det finns en katt ras som älskar vatten och den hetter fiskar katt! Den fiskar själv och typ dyker ner i vattnet och hämtar fisk! Jag trodde katter hatade vatten men icke! Och sen såg vi ett asiatiskt leijon med bara en glas skiva emällan och det hör ju också till kattfamiljen! Men den katten var ju ssssjukt mkt större än vad våra katter hittills har varit!!! Men det fanns ju himmla massa andra djur där också men jag gillar katter! Men det fanns sånna timon djur som i timon och pumba! Sjukt söta och sjuk små, jag trodde dom var större dom här var ju typ inte högre än 15 cm när dom satt på rumpisen! Men jag har ju inte bara vart på zoo idag, eller jo föresten sen åkte jag till stallet och sen kom jag ju hem! Där var ju mamma ,pappa och hunden :P så jo jag har nog varit på zoo hela dan! Stall zoot då?! Hur gick det där?! Jo det ska jag tala om, det gick skitbra! Jag red inte på phelamet som jag sa igår... Jag red på ett helt vanligt rakt med fasta ringar och med våran läder graman! Fast gramenen använde jag kanot den ägde mest ich slängde där på sidorna! Men hon var jätte mjuk och det kändes som hon började använda bakbenen lite mer idag. Jag red lösgörande och jag ville att hon skulle kunna gå i en låg och lätt form och jag fick precis vad jag ville ha! //kajsa Sandkatt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: