kajsa

2012-04-24
21:38:06

nationella svenska prov!
vaknade i morse av att vår underbart söta hund låg vid min säng/dörr (dörren var stäng) och gnydde för att han var kissnödig och jag bara sa "hål tyst hermes" och somnade om!
stackars lilla hund jag är så hemsk :(
men sen kom min mamma, räddaren i nöden och släpte ut honom!
till slut så orkade jag gå upp och duscha och fixa mej sen åkte jag med mamma till tåget!
när jag kom till skolan var det nationella prov i svenska!
jag är väldigt nöjd med min prestation och det brukar jag inte bli!
sen hade vi bageri fram till halv 5!!
så jag har inte varit hos mit lilla hjästar, det var syster emma som red henne!
i morgon ska jag få oka till stallet och rida på min vackra och underbara häst!
sen är det tävling i helgen i skogsstlotten ag ska bara rida en kalass, 1.10!
jag vill rida 1.20 snart det har känts så bra på tävlingar och på träningarna hoppar hon ju så hiimlla fint!!!
så snart tycker jag det borde vara dax!
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: