kajsa

2012-04-23
22:55:50

från etta till trea!
jag kom hem gansaka sent från stallet och det blev många timmar där idag!
men n är hon flyttad iaf, allt är klart!
till och med box skylt och placketer är uppsatta!
yina var väldigt fundersam när vi flyttade spånet, hon hade väldigt stora ögon och hon tittade väldigt konstigt på oss.
typ som "hallå vad gjör ni. snor ni mitt spån??" då svarar vi "ja yina det gör vi för du ska flytta hemmifrån!"
hon är väldigt näjd med sin nya lägenhet :P
hon har bytt från en etta i förorten till en trea på bondvischan!
haha näe skämt o sido jag tror hon kommer trivas där nere i sin utebox!
den är ju typ sjukt myckett större än hennes gammla box, hon ser ut som en lite ponny där inne!
nu har hon fött sin hemliga beundrare som boxbranne och stå och nosa på!
syrrans häst jojo är totalt förälskad in min skönhet från himmelen men yina är inte rickdigt lika kär i honnom!
jog tog föresten lite kort på det nya placet!
eller det är samma stalle bara att jag har bytt box från ett i det stor "huvud" stallet till det lugnare uteboxarna!
halva översta hyllan längst hitåt är mitt!
den röda sadeln är min
...
översta hyllan är min
skåpet längst ut tillhör mooa!
inuti hih där sitter min kommihåg tavla! ^^
min ängels nya lägenhets dörr!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: