kajsa

2012-04-22
19:47:38

duktig :)
idag har jag varit duckdig och tagit ner ALLA mina grejer till min nya sadelkammare!  jag kan ta kort i morgon hur det blev men det blev rickdigt bra!!! det känns som att det kommer bli rickdigt mycke lättare att hålla årdning där nere än vad det var i stora stallet! vi införskaffade mycket bra förvaring igår!
  • två korgar som häns på ett hyllpan så man får förvaring även under hyllan
  • två lådor med lock och massor med små lådor i
  • två korgar i plast
jag har även byggt en anslags tavla som jag kan sätta upp minneslappar på te.x tävlingar, träningar, hovslagare, mm. jag har ganska dåligt minne så jag kommer aldrig ihåg saker och specielt inte datum och nanm. det är ganska jobbigt men jag har hittat ett sätt att komma ihåg! att skriva upp det på mineslapar eler i almanacka. jag gillar att palanera och det går ju hand i hand med att skriva upp! fast jag måste ju planera efter som jag har häst. när man har häst så måste man planera allt efter den och efter tävlingar och träningar! först kommer hästen, tävling, träning, mm sen kommer allt annat. men vad gör man inte för sin lilla bäbis och för att bli bäst!
japp jag har redan satt upp tävlings schemat som det ser ut just nu :P
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: