kajsa

2012-04-21
12:44:43

uteritt
ingen flytt till ute box idag och inte denna helg heller!
det för bli lite varmare ute först vi har ju fram till första maj  på oss...
vi ska skaffa lite nya täcken så hon har mer ombyte!
hon kan ju inte stå med blöta täcken när hon står "ute"
och man kan inte ta av ett och inte ha ett nytt o sätta på så det får vi årdna!
vi ska beställa nått amigo tror jag...
stallet då!
jag har redan varit hos söta prinsessan prutt,vi hade utsläpp så då fixde vi allt när vi endå var där!
jag red ut på henne med min syster och hennes häst jojo!
yina vart totalt galen!
hon gjorde sina så kallade "kanin skutt", krumsprong, piaff, passage, hop ner i diken, trav på "bredsidan" och backade i trav...
ja ni hör ju!
men hon har ju galopp blod i sej och rätt mycket fullblod!
hennes morfars far tror jag det var gick på banan!
hon har ju rätt heta närver :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: