kajsa

2012-04-26
14:11:43

tvätt!
idag var det svenska nationella och jag vet inte hur det gick!!!
jag är lite orolig för att jag hr skrivit för lite och att det inte rickdigt blev en krönika?!
jag skrev om "jag kan inte leva utan (hästarna)" och jag skrev lite om hästar varför dom är så speciella och sen började jag skriva om yina och då svävar det ju iväg!!!
och jag vet inte om det är bra eller dåligt!!!
aja det går inte att göra nåt åt det nu endå...
efter nationella så fick vi sluta!
så himla skönt jag var klar med provet klockan 10 och sen kom fanny och felicia ner typ 10.
jag och felicia åkte med felicias PAPPAS kanin och klipte klorna på den, hon var himla ducktig!
sen åkte i till globen och åt när vi lämnat ninen :)
jag kom hem för ca 40 min sen och då gick jag ner till tvätstugan och la i ALLA smutsiga kläder jag har samlat på mej i någon månad eller månader!!!
men nu blir dom tvättade iaf!
jag måste bli bättre på att tvätta nät jag har använt kläderna och dom är smutsiga!!!
men det är som allt annat jag måste lära mej och bli bättre på...
jag ska träna klockan halv 7 idag för jenny, det ska bli kul det var typ två månader sen nääe kanske inte så länge sen men inte lång ifrån!
igår vet jag inte varför jag inte bloggade, min syster kom hem till oss och åt och sen stannade hon en stund och jajag hade ju nationella idag så jag tror jag gick och la mej rätt tidigt :P
så var det no :)
men det hände inte så mycket endå!!
snuttan plutt! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: