kajsa

2012-04-13
00:44:01

Sko tokig!

Det blir ett lite snabb inlägg nu för jag hade tänkt sova för ungefär två och en halv timme sen men det blev inte ticktigt så...
Jag har legat och hållit på lite med mobilen och kollat internet och lite så!
Men jag var som jag sa förut i stan och träffade Felicia, vi fickade lite och kollade på skor!
Jag är typ lite sko tokig skor är så hiiiimla roligt!
Just nu är jag ute efter ett par HÖGA skin pumps med tjock trä kack och jag har hittat ett par jag ska köpa någon gång på din sko!
Tillbaka till fickan...
Vi ve på ett kafé som jag tror hette kaffetratten, det låg mittemot åhléns och jag skulle ha en choklad boll och en varm choklad!
Asså gissa vad den varma chokladen kosta!
38 kr!!! Så jävla dyyrt!
Den var inte ens så himmla god...

Stallet då!
Min syster skulle ha tränat yina idag ientligen men det blev inte så...
Det blev en uteritt med mej ist!
Fast hon var lika nöjd för det!
Super glad och sprallig och studsade som en liten gummi boll!
Det är min älskade prinsessan prutt det!
Men prinssesan prutt har inte bara varit snäll och fin idag hon har även vart en dum hest och skaft sitt träns...
Dum hest sa jag till henne då och hon blinkade och såg lika söt ut som vanligt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: