kajsa

2012-04-17
17:42:02

nice!
det har bara varit masa softa dagar den här veckan än så länge och det blir det i morgon också så jag kallar det en soft vecka!
idag hade vi bowling med kalssen från kl tre men vå åke typ 2 så man kan säga att vi slutade kl 2 och vi sluar i vanliga fall 16.30!
och i morgon ska halva min klass på studie besök så vi anndra får sovmorgon till halv 11 och sen slutar jag kvart över två för jag ska till äkliga tandläkaren!!!!
jag har inte varit hos hesten idag och det lär nog inte bli något av med det i morgon heller...
fyy och fräs för det!
sen blir det hopp träning för A.L i på torsdag!
se hur det går nu då när jag inte har ridit så mkt på henne sen sist!
och jag har inte fått till baka alla muskler än så det lär ju bli jobbigt!
juste ja fotade lite igår, yina var på fotohumör!
gooodiis!
sötnosen min!!
<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: