kajsa

2012-04-19
21:20:11

hoppträning
idag var det träning för A.L igen och min syter var med och fottade lite :D
det kommer lite bilder sen!
det gick skit bra, hon hoppade skit bra men dock red jag inte riktigt lika bra som vanligt :(
fast man kan ju förstå lite gran varför...
jag har ju varit sjuk och så var vi på ute voolt!!
så himla grymt!
det var flera år sen hon tränade ute och det var vell ett halvår sen hon red på utevolten över huvud taget!
hon var ganska elr jätte spänd när jag kom in på volten och hon var rädd för allt!
haha hon som alldrig är rädd, men idag då var en vatten matta och en vatten grav ett dödligt hot och hon brukar värkligen inte bry sej men nix pix idag var det farligt!
men när jag skulle hoppa mattan då var den inte farlig längre!
haha dom är ju roliga!
men nu när jag har kollat på bilderna så har vi (jag mamma och syster ida) märkt vissa likheter mällan mej och meredith michaels beerbaum!
men hon är ju typ en förebild elr en idol elr vad man säge?!
jag och min älskade häst
meredith michaels beerbaum
vad tycker ni?
snutt!
<3
<3
mamma säger att jag ser ut som en groda ^^
//kajsa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: