kajsa

2012-04-20
15:43:07

flytt!
vilket otroligt vackert väder vi har idag -.-
och jag ska snart ut och gå med hund i det här vädret yey!
idag hade vi idrott och det var pip test och max test!
tjena att jag hade blivit bättre sen sist, jag var totalt värdelös...
men det är inte så konstigt jag har ju legat i en säng i två veckor!
men man an ju säga att det gick åt helvete!
jag har even åkt med flican i hennes bil!!!
hon körde fett braa!!!
och i morgon så kanske jag ska flytta yina ner till en ute box och som jag hr länktat!
jag kommer få en jättebra sadelkammare som jag delar med tre anndra och yina kommer får bra luft hela tiden och det kommer inte ara så mycket prat ocu spring!
hon kommer få det lungt och skönt där nere!
jag ska börja packa lite grejer idag tänkte jag och se vad jag har i mitt skåp?!
//kajsa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: