kajsa

2012-04-12
09:42:11

flicciaa
god morgon!
har precis gått upp, jag pratade nyss med felicia och idag ska vi ääääntligen träffas!!
jag har saknat henne ssjjuuuuukt mkt!
så jag ska snart gjöra iordning mej för bussen går typ halv 11 elr nått.
idag skulle min syster yster träna yina men det han hon int med nu för hon jobbar natt så jag fåtr åka ut och skritta ut på henne elr nått för jag fick inte träna för mamma...
men på fredag är det tävling och jag känner påde glad och orolig över det!
jag har ju i princip inte ridit på två och en halv vecka de är bara igår som jag red på rickdigt!
men som tur är har mina systrar hållit henne igpng så hon har ju inte happat nått iaf!
nu måste jag göra mej iordning hej då!
image description

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: