kajsa

2011-10-28
18:34:01

träning!!!!
Igår bloggade jag inte så mycket, men jag hopptränade och det gick assa bra!!!
jag tränade Yina och Sören.
Sören var inte planerat!
när jag stod där nere och tittade på träningen så tyckte inte Stina (ryttaren) att det känndes bar och ville inte rida mer och skulle gå upp men då frågade hon om jag kunde hoppa klart så det var bara och kuta upp och hämta grejer och hoppa upp och hoppa!!!
Han är väldigt rolig att hoppa faktiskt, han är väldigt liten men han hoppar väldigt bra och det känns häftigt att hoppa honom!
Och när jag red honom så frågade Ulricka (med D-ponnyn Annabell) om jag ville hoppa Annabell någon gång?
självklart!!!
Det var sjukt längesen jag red ponny!!!!
Och det ska bli kul!
Fast hon är ientligen mer som hen stor häst än ponny när man ser henne på marken.
Hon hoppar bra när Kristin (ryttaren) får igång henne!
***
Idag då!
idag har jag inte ridit något men jag är ändå trött för vi har haft idrott och det var hinderbana, det är ganska kul förutom att lärraren är CP och tycker att jag rider dåligt för att jag är rädd för höjder, men ursekta mej det har inget med det att göra jävla pucko!?
Eehh lite CP tant elr?
Men ja som sagt så är jag lite rädd för höjder och dom hade stält upp bänkar på bommarna man tar ner från tacket och det var skit höga så jag vågade nästan inte gå upp där men jag klarde det men jag låg typ ner...
men bänkarna typ vippade och gled omkring och det var inte kul!!!
men jag utöver det så hade vi engelska prov och ja jag suuuuggggeeeerrr på det med!!! men vi kan sägga så här jag suuggger på allt som har med skolan att göra!!!
Just nu sitter jag och väntar på Felicia* hon kommer nog om ett tag hoppas jag <33
ses kanske sen <333
Felicia du måste bloggaaaa!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: