kajsa

2011-10-22
17:56:38

glömde visst dej !!!
kom hem från stallet för en liten stund seda och då satt Vicci och väntade på mej  ^^
hehe råkade vist glömma säga till henne att jag INTE skulle åka bussen från stallet längre eftersom jag fick en till häst att rida.
hon var lite förvånad att jag inte satt på bussen när hon gick på och fick inte tag på mej för att jag red.
när jag hade ridit klart så kom jag på att jag skulle åkt bussen för en halvtimme sen och gick direkt och kolla min mobil, hehe Vicci "var är du ?" jag "hehe i stallet" jag "men åk hem till mej och vänt, jag kommer om en liten stund ;)".
så hon fick sitta och vänta här hemma medans jag var på väg, haha det är en bra vän det!!!.
ja och som sagt så red jag puma också i dag och det gick bra!
och Yina var suuuuper fin och men kära storasyster emma red på henne också och hon var jatte fin då med!
men nu ska jag snart ut med några kompisar!!
ssses!
//kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: