kajsa

2011-10-23
16:20:21

ganska dåligt!!
kom hem från stallet runt två och har inte gjort så mycke sen dess!
Lillida hade bakat jätte jätte goda cupcakes och tagit med till stallet!
och tänk vad världen är liten, hon köpte en ponny som jag har tränat tereng med för länge sen!!!
ja jag har inte så intressanta saker att skriva om just nu...
men om i går! jag var ute med några kompisar i går och vi gick och åt och lite så!
det var jätte kul, det var typ jag och sex till.
alla utom två har gått i samma klass i kunnis och en av de anndra två har jag ridit ut med och en viste jag inte vem det var!
och sen åkte jag och vicci och en kompis till henne hem till mej och dom åkte hem typ ett men jag var inte så trött
i morse det trodde jag att jag skulle vara!!!
tjaauu!!
//Kajsa



jag och vicci i kunnis (länge sen)! haha jag var svart hårig där vad tycks?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: