kajsa

2011-10-18
19:50:02

ett nytt försök!?
Då ska jag göra att nytt försök försök med den här blogg grejen men nu men Felicias hjälp!!!
Felicia är 17 och går på samma gymnasie som jag och det är där vi träffades, haha fast det där låter bara knas men vad säger man då?!
Aah men iallafal så går jag nu i gymnasiet som ni kanske förstått.
Enskede gårds gymnasie livsmedelsprogrammet, bageri och konditori.
Felicia och jag hade ju tänkt att bli konditorar (eller vad det nu hetter) och öppna ett eget litet konditori där vi inte ska sälja champagnekorkar, men sen hittar vi nog något annat vi inte tänker sälja där.
hon rider precis som jag och vi har typ väldigt licka intressen!
men det är nog därför vi kommer så bra överens!!
har tyvärr ingen bild på henne just nu men det kommer.
!tjaauu!
//kajsa

(bara för att det är slut på sommar)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: