kajsa

2011-10-21
19:16:52

Bussen!!

Sitter på 729 på väg hem från stallet. Jag red ut på yina och hon var ganska vild, hon var typ mer i luften än på marken kändes det som!!
Men hon tycker det är så roligt att rida ut och vill bara springa så fort det går, och när jag säger nej så blir hon lite grinig på mej och tycker att jag är orättvis!
Men hon var lite så igår med så det är nog vädret och att hon är klippt också.
Och jag tog hand om och red Poppan i dag med, hon var jätte fin lite ovillig när jag red men annars bra!
Men hon har lite problem när hon står på gången.
Om hon står i gången och det går förbi någon och viftar till med nått eller lyfter armen när den är snett bakom hennes huvud så får hon PANIK och slänger sig back och om inte kedjorna släpper så häger hon där och typ springer back men inte kommer någon stans!
Det är sjukt läskigt så jag vågar inte sätta fast henne, så hon fick stå lös där som vilken vilde som helst!
Det kommer några söta bilder på Poppan senare! Missa inte!


Kommentar:
#1: kajsa

yey

2011-10-23 @ 16:28:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: