kajsa

2011-11-27
18:58:39

tävlingar <333
nu var det VÄÄLDDIIGGT länge sen jag tävlade!!
senast var på botkyrka den 6 november och jag är vääldigt tävlings sugen men nu om två vecor ska ju hästen få julvilla!!!
urk vad det är länge kvar till tävling nästa gng!
jag kommer länkta ihjäl mej innan det är dags igen!
image description
mälarhöjden 1.10 placering 5
image description
runsten på runstens hoppet! 1.10
image description
stockholm fältrittdklubb, 1.10
sollentuna ridklubb, 1.10
sollentuna ridklubb, 1.10
gagnef!! vi var i borlänge i sommras men hade inga bilder därifrån men
meetingen är ju grym kul asså!!!
älskar att tävla även fast det typ inte blir placeringar!
men i bland måste jag erkänna att det känns totalt hopplöst...
gagnef 1.20
mälarhöjden 1.10 (mamma som filmar)
//Kajsa

Kommentar:

Sv: Haha ja hon hoppade ungefär så på alla hinder :P Det var hennes första tävling och det mesta va lite läskigt :P

2011-11-27 @ 20:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: