kajsa

2011-11-25
21:00:46

Yina,Puma,Roban!
kom hem från stallet vid 20.00, jag åkte ditt direkt efter skolan jag tror jag var där vid tre!
Jag har ridit Yina, Puma och Roban, det gick jätte bra mad alla tre :)
Yina var inte lika fin som hon va i veckan men det är ju hennes vilodag ientligen men hon fick vila i tisdags och ska stå på söndag så då fick hon faktiskt gå idag!
Hon var väldigt sparkig och studsig och tykte bara att jag var jobbig och efetr det gick hon inte fram för skänkeln så jag ökade jag galoppen med mkt stöd på tygeln och sen vart hon rikdigt fin efter det!
Puma var jätte fin men jag red inte så länge på henne, jag gjorde inget specielt heller!
Robban var fin och jätte mjuk!
Han är en meeega pigg häst och har gåt SM och vunit grand prix men har inte längre någon lust att tävla och det är väldigt synd för han hoppar som en gumiboll!
Han ÄÄLSKAR att vara med på tävling och på framridningen men så fort han kommer in på banan så blir han en tjock sten som inte går att rubba!!!
Men han är rikdigt rolig att rida och hoppa är sviin kul!!!
På söndag ska jag gå på globen med lillida och mickis från stallet det ska bli jätte kul, rikdigt taggad ska jag säga!!
//kajsa
Puma 5 år
Robinzon (Roban) 16 år

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: