kajsa

2011-11-22
19:00:44

CHILLISTORE.SE
kom hem från skolan precis och det har inte häst så himla mkt, vi var på studie besök på grönsaks handlarn elr vad det hette det jag inte spec kul...
det hände inte så mkt där, men efter det kom pappa och hämtade mej och vi åkte till kungens kurva och skulle bara handla lite mat men det blev mer än så fast vi handlade inget ;)
men vi gick ock kollade lite i anndra affärer, och då var den där!!! den heliga affären!!!
(fast det viste jag ju inte då)
men sen när jag gick in där, asså shiit vad det fans grejer!!!
och fina grejer dessutom, jag hittade assa fina förvarnings lådor, klockor, ljusstackar, soffor, prydnader, brickor asså allt!!!
Överkast fanc det jätte fin, filtar som var supermysiga!!!
heltklart min nya favvo affär!!!
nu kommer det lite bild bomb ftån dena butick!!!
kanske borde skriva vad buticken hetter!?
Namnet är CHILLI!


Britiskt mänstrade förvarings lådor
super mysig filt
super fin godis skål
en hink man kan ha blomor eller så i
en grrrym klocka
en fiiin fin låda!!!
en till fin godisskål!!!
vist är det fina saker ???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: