kajsa

2011-11-14
09:43:12

Tåget

När jag vaknade imorse så var jag så sjukt trött och typ orkade inte vakna eller gå upp! Men ja jag var ju tvungen. när jag skulle borsta mitt hår så vart det så jävla statiskt allt bara stod som en boll runt mitt huvud!!!
Snacka om bad hair day!
Men à jag var tvungen att gå och tvätta håret och nu ser det lite bra ut iaf...
Ja just nu sitter jag på tåget påväg till skolan. Och jag har glömt säga det här så håll i er nu!!!
I skolan har vi grupper vi bakar i och jag gillade inte min och jag ville byta till Felicias! Ooooooch jaaa jag har bytt!!!!!!
Så nu Felicia får du dra med mej idag och rösten av ditt liv, haha elr kanske inte rösten av livet! Men tillsvidare iaf!!
//Kajsa
(vet inte vad för bild jag tog)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: