kajsa

2011-11-11
07:47:43

Stressiga yina!!

Nu är jag påväg till idrotten... Urk säger jag!!!
Men igår på träningen så gick det sådär kan man ju säga...
I början gick det jätte bra fram tills att vi skulle hoppa det smala, hon gillar verkligen inte det smala... Hon hoppar det några gånger när det var lågt. Men när det började bli högre så ville hon inte hoppa mer...
Och när hon stannar blir hon stressad för att hon gjort fel och bara börjar studsa och när hon blir stressad så river hon och när hon river så blir hon änu mer stressad och då stannar hon mer och så fortsätter det tillslut så vet hon inte vad hon gör, hon bara flänger runt och lyssnar inte ett skit på mej, jag finns typ inte ens för henne när hon blir sådär men sen så skrittade jag henne efter den där rundan för det var bara en runda! Men à jag skrittade henne och nästa sväng jag hoppade så hick det mkt bättre men jag kunde inte hålla något i handen för då började hon studsa direkt så tyglarna dom bara fladdrade och flängde runt... Men det kändes bättre förra tävlingen på hackamoret så nu ska jag rida på det nästa träning.
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: