kajsa

2011-11-18
13:43:26

Snabbis

Nu var set ett tag sedan jag bloggade men nu gör jag ett lite snabbinlägg för jag sitter på lektion.
Träningen i går gick skittbra!!! Jag red först puma och det var nog den bästa träningen med henne i går, hon var jättefin och jag red jättebra på båda :)
Yina var jättefin i gå, hoppade jätte bra och stod inte emot ett enda dugg utom till en ganska stor oxer, den bangade hon på och ville inte hoppa! Vi hade kunnat få över henne men då fans det också en risk att hon skulle bli så där suuper stressad och sen hade det inte gått att göra nått... Jag red på hakamore och det kändes skiit bra!!! Men i morgon ska jag rida någon av Jennys häst, winnie och yina och i kväll ska jag sova hos syster yster!!!
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: