kajsa

2011-11-15
07:15:07

Sadel problem

Jag hade ett litet utbrott igår men det jag skrev är sant, det är tredje gången sadeln har "töjt" sej eller vad man ska säga! Första var med idealen då bara bara slutade yina att hoppa och vi förstod inte sen kände jag vid manken jo sadeln låg platt på manken så då åkte vi in med det till mustang där vi provade ut sadeln och bad dom stoppa om den och det gjorde dom men när vi var dör och jag provade sadeln igen tyckte jag att den fortfarande inte var bra Men dom sa att det inte var några problem! Men jo vi fick åka tillbaka några veckor senare med precis samma problem som sist då fick vi byta till den jag har nu och ja tror ni inte att den också har "töjt" sej!!!
Förstår ni att jag är arg på dom elr???
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: