kajsa

2011-11-28
16:25:37

Nu var det ett tag sen..
Har märkt nu att Kajsa skriver så sjukt mycket mer än vad jag gör..Illa!! Haha ne men ska försöka bli bättre :) Nu är jag iaf frisk, eller ja friskare eller vad man säger ;o Har varit i skolan idag och bakat nån jävla jul inspirerad grej ;o Dom vart rätt så fina faktiskt, men smakade inte så mycket.. heh. Aja en dag avklarad åtminstone :) Imorrn ska vi till grönsakshallen, eller jag och Fanny ska det men Kajsa slutar tidigare! Det är även tänkt att Kajsa ska både klippa och sminka mej imorrn, det lär ju bli något minnesvärt må jag säga ;) Snart ska jag åka och rida, men är sjukt trött just nu så vet inte hur det kommer gå :S Aja vi får se! Ha det bra :) // Felicia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: