kajsa

2011-11-23
23:21:31

Någon slags nostalgi
2 inlägg samma dag, FUCKING REKORD!! Men nu ligger jag i sängen, red idag trots allt. Hade ju inte bokat av och känner mej ju ändå bättre med förkylningen. Hade Philip, typ stallets största häst :P Jobbigt vare! Så nu ligger jag nerbäddad och nyduschad i sängen :) Riktigt niiiice!! Har även bokat biljetter till mej och faster till dressyren på lördag :) Det blir trevligt :) Och nu till det nostalgiska... Dags att kolla på Bröderna lejonhjärta :) Kalla mej tönt. Men vafan växte ju upp med det där och jag gillar tanke på att Nangijala faktiskt finns. Med dom fina körsbärsträden och det. Jag hoppas lite i smyg att den platsen finns, att man faktiskt får träffa dom som lämnat jorden.. Hur som helst, nu ska jag bara titta på den och lite sådär smålåtsas att jag är liten igen. Natti :) // Felicia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: