kajsa

2011-11-14
22:29:07

Mustang

Ligger i sängen och är trött men jag känner att jag inte kommer kunna sova! Jag har sjukt mkt o tänka på judar nu och jag är inte riktigt som vanligt! Jag brukar vara lugn och är aldrig stressad! Jag kan nog nästan inte stressa men nu känner jag mej inte så lugn och det är för mkt att säga att jag är stressad men nått åt det hållet!!!
Och det har med jävla sadel problemen att göra och det där JÄVLA FITT MUSTANG! köp aaaldrig sadel på mustang!!! Vi har blivit lurade 3 gnr på det där jävla stället!!!!! Så jävla dåligt man lägger ut så mkt pengar och sen måste man åka tillbaka efter ett halvår för att sadeln har sjunkit och ligger på manken så hästen inte vill hoppa!!!
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: