kajsa

2011-11-28
22:56:35

Linda och knoppa!

Stallet i dag då :) syster Emma hade redan mockat och gjort allt så det var bara för mej att rida och myyysa med hästisen!!! Och nu när jag har lärt mej att linda så fint så har jag bestämt mej för att jag ska lära mej knoppa.
Och då ska det inte vara några halvdanna, nää utan flyinge knoppat ska det vara!!! Annats är det ju inte fint med knoppar! Flyinge modellen är när knopparna ligger ner och är jätte tätt i hop så det ser ut som ett pärlband!!! Det är fint men annars får det vara!!! Så det är bara för mej att trääna trääna trääna :) och som jag sa innan så har jag lärt mej att linda benen jääte fint :) jag har aldrig behövt linda i hela mitt liv och därför har jag aldrig gjort det, men så fick hon ett sår precis där bakskyddet satt och då var jag ju tvungen att linda... Och vi har en tjej i stallet som är grym på det så hon visade mej hur men gjorde och sen tog det en vecka så var jag lika gryym på det jag med :) (kan ge tips i ett annat inlägg om ni vill?) och nu lindar jag benen på henne nästan varje dag när jag rider :) det är faktiskt fint med lindor!
Också kommer det film från ridpasset i morgon!
Och jag och felicia håler på med en ny heder elr vi har planerat hur den ska seut :P
//kajsa
P.s aah felicia nu får du faan ta och blogga mer ;) <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: