kajsa

2011-11-03
13:18:34

Jag va inte så bra på det här..
Så va de det där att skriva varje dag, fuck that ;o haha har för fullt upp. Men nu kommer lite uppdatering :) Jag tävlade som sagt i lördags och gick vidare till final, skit kul!! :D Han va så duktig så! Sen var vi och hämtade hästen igår! Det gick hur bra som helst faktiskt :) Han va lugn och verkar gilla sitt nya hem, så det känns jätte bra :) Så lovet blir fullt med aktiviteter eller vad man säger, men det är bara roligt. Sen ville jag ju träffa min lilla sockertopp Kajsa, men det lär bli svårt att hinna med :/ iaf idag.. För övrigt är jag lite småförbannad. Endel människor förstår man sig inte riktigt på! :O Det är dom där människorna man bara vill ge en jävla käftsmäll! Just nu är jag väldigt trött men ska ut till horsie snart igen :) Lycka<3 Han är nog den enda killen jag förstår mej på just nu ;) Ja det var väl allt för tillfället! Ska försöka skriva lite oftare. // Felicia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: