kajsa

2011-11-21
20:19:46

gymma grynet
kom hem från stallet för en liten stund sedan!
Yina var sjuukt fin i dag, hon fick värsta nacken och arbatade jättebra!
Jag hade nästan inget i handen och hon drev bara från back men innan vi kom dit var det mkt protester...
Sparkar, studasde, krumsprongade, ja det vanliga!
Men jag forstate bara att arbeta och bryde mej inte så mkt och vips så tog hon skänkeln och gick framåt och drev från backen!!!
Tänk vad envishet och ihärdighet lönar sej, det har jag många bevis på!
Och när hon stog i gången och jag borstade henne så kollade jag på henne och såg att hon fåt värsta nacken!
Inte värsta hingst nacken precis men värsta nackan om man kollar på övriga henne!!!
Jag känner mej lite stolt fakdiskt, det borde betyda att man har jobbat bra?!
//Kajsa
Jag ska prata med min syster Ida om hon skulle vilja ta lite kort när jag rider hjärtat på marken efterson jag dels bara har bilder när vi hoppar och inga på marken och så har hon en fiiiin system kamera!!
Och det kommer lite bilder på hjärtat sen från i dag...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: