kajsa

2011-11-08
23:25:00

Godis nattis

Har typ precis lagt mej i sängen och ögonen börjar att somna lite gran men ska skriva lite iallafall!
Tandläkaren var ju hos Yina i dag och när ta dosen ändå var ute så gjorde vi preston (en annan häst i stallet) också.
Yina var jätte snäll hon rörde sig inte ur fläcken hon bara stod och hängde på box kanten, jag fick till och med hålla stilla huvet på henne! Hon svarar så himla bra på drågen!
Preston var också jätte dukig men han ville inte riktigt hänga på boxen som yina och när han väl hängde så försökte han kväva sej så jag fick typ stå och hålla honom upprätt. Svårt at förklara...
Båda var lite vassa men inga sår och det Behövdes bara raspas!
Nu är jag som sagt trött och ska sova! Och juste jag har jobbat med läxa från skolan i fleeera timmar!!!
Natti natti<3

(uträkning på % i service och bemötande kursen fattar inte ens vad det där betyder)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: