kajsa

2011-11-23
12:29:36

Fortfarande sjuk..
Ja, jag är still sjuk. Men känner att jag börjar bli bättre :) i söndags tittade jag på alla Pirates filmerna, eller ja 1,2,3 :) för har inte den sista :S Och idag kollade jag på 3an igen, den är sååååå bra!!!! :) Hade enegtligen tänkt försöka gå till skolan idag men kände att halsen inte pallade det ;o Snart äre fredag, sjukt nice faktiskt :) Hoppas resten av den här veckan går fort och även lite av nästa vecka med ;) Har ju lite att se fram emot :D Och jag har hittat praktik. ÄNTLIGEN LIKSOM!! Så ska förbi där nästa vecka med massa papper.. Satsar på att gå till skolan på fredag iaf, då äre ju fredagsfika och det vore skam att missa det! :O Plus att jag saknar mina små väninnor ;)haha :P Aja det var väl allt för mej idag antar jag, // Felicia :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: