kajsa

2011-11-21
15:44:11

Filma

Sitter på bussen från skolan och ska typ ringa mamma och fråga henne om hon kan köra mej till stallet eftersom den går om 10 min... Elr så tar jag 5 bussen ut och sen hämtar dom mej elr så! Men allt är klart iaf utom ridningen för det sköter jag!!!
I morgon ska Emma rida och ta hand om lilla hjärtat!!!
Helt annat, jag ska försöka få så att jag kan bli filmad lite oftare när jag rider, man säger ju en bild säger mer än 1000 ord men en rörlig bild hur mkt säger den då??? Haha inte för att jag gör videoinlägg men det blir ju typ som det eftersom jag nästan jämt skriver om hur det gått när jag red och då kan ni ju se själva!? Och så är det bra att se sej själv rida för då ser man själv vad man vill och måste ändra på! T.ex filmen igår märkte jag att det går jätte långsamt och måste få ett lite högre tempå i henne! Se vad bra det är att se sej själv!
//Kajsa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: