kajsa

2011-11-24
22:21:28

det är så kul!!!
träningen i dag var RIKDIGT bra, jag red bra yina hoppade jätte bra och allt var bra!
fast jag var helt borta, hjärnan var någon annan stans och jag typ tänkte inte något när jag red...
men det måste ha varit det som gjorde det, jag tänkte inte och jag gjorde allt på rätt set!
jag gjorde det bara och det kändes rikdigt bra!
typ allt blev bra fast jag inte tänkte !
det bara blev!!!
jag tror att jag ska sluta tävka så mkt när jag hoppar, uppenbarligen så går det ju rikdigt bra då!
elr det är ju klart att jag inte bara satt och åkte häst men jag tänkte inte en massa t ex "nu blir det kort elr nu blir det stort elr ytter skänkel " inget sånt!
Allt det bara satt där i min kropp och jag bara tänkte fram elr tillbaka och det blev perfeckt!!!
Det var rikdigt roligt ska jag säga!!!
men gud det låter som jag inte var intreserad och bara gjorde det för jag var tvungen men så är det värkligen inte!!!
rida oär det bästa som fins och hoppa är mega roligt och det blir bara roligare ska jag säga!!!
//Kajsa
image description
(bild brist tyvärr)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: