kajsa

2011-11-13
15:42:52

alla har vi dåliga dagar!
neredagne fortsatte i  dag och jag hade jätte ont i ögonen när jag vaknade i morse och sedan gick det över i huvud värk...
jag som aldrig ar huvud värk har haft det typ 2 elr 3 gnr i mitt liv, men jag har väl tänkt för mkt på sista tiden och överanstängt huvet!!!
men när jag åkte utt till stallet så hade jag som sagt onte i huvet men när jag hämtade in yina så bara försvan det och jag måde fin fint!!!
och det känndes mkt bättre att rida i dag och allt har känts mkt bättre till och med att kolla på sadlar!!!
alla har vi dåliga dagar, och jag har dom väldigt sällan!
men när jag red så skrittade jag ut i skogen med mamma ida Dumle och Hermes, Dumle och hermes var totalt galna dom sprang som dårrar, haha!
hermes våran gammel hund och Dumle min syster idas ung hund!
Hermes är 8 snart 9 år gammal och har börjat bli lite gaggig och Dumle en skitstor brun doberman som inte har koll på något, han är 1 år!
men fter våran tur i skogen på mer än en halvtimme så red jag lite i ridhuset och det kändes rikdigt bra!!!
och i morgon ska jag hoppa lite och se hur det känns med hackamoret!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: