kajsa

2011-05-22
20:03:37

uteritt
Red ut med annabel i går och det gick skiiit bra :)
Yina hetsade endel i början, sprang baklänges in i skogen och alla sona där hyss hon har för sig så jag tänkte att i Dag blir det nog till att hålla i sig och hoppas på det bästa...
När vi galopperade var hon som hon brukar, på hugget och redo att sticka när som helst, men när vi galopperar där på vägen ser jag att Annabel kommer upp på sidan och galloperar bredvid så jag gjorde mig bered på at slita tag i henne men yina galloperade så lungt och fint och häl samma tackt som innan :o
Jag blev så jävla förvånad :o
Det går aldrig med någon häst och har aldrig gått då har hon bara gjort ett av sina kända kanin hopp och dragit iväg så fort det går.
Helt jävla otroligt :o
Henne måste jag rida ut med fler gånger.
***
jag och saga :) för ca 4 år sedan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: